Myslíte, že je to utopie? Kdepak. Existují společnosti, které jsou toho živým důkazem. Díky otevřené a transparentní komunikaci vytvářejí jedinečnou firemní kulturu.
Jejich lídři projevují opravdový zájem o své lidi a věnují jim stejnou, ne-li větší pozornost, jako svým zákazníkům. Jsou připraveni dělat změny pro jejich lepší budoucnost. A pevně věří v myšlenku, že spokojenost zaměstnanců je klíčem k úspěchu celé firmy.
Společně tak budují lákavý obraz zaměstnavatele, známý jako Employer Brand.
Značka zaměstnavatele se formuje v mysli těch, kteří s vámi již spolupracovali, spolupracují nebo by v budoucnu spolupracovat chtěli. Je utvářena na základě jejich dojmů, emocí a očekávání, které vznikly díky dosavadním zkušenostem s vaší společností jako zaměstnavatelem.
Zajistit, aby tyto zkušenosti byly co nejvíce pozitivní, v tom spočívá vaše role. Takový přístup dodá vaší značce zaměstnavatele atraktivitu a přinese vám konkrétní přínosy.
Zapojení a motivace týmů
Není nutno, aby bylo přímo veselo. Klíčové je, aby lidé chápali význam své role, měli přístup k potřebným informacím a cítili opravdový zájem ze strany šéfů. Pak si k firmě vypěstují skutečný vztah a budou svou práci dělat s láskou a péčí.
Zájem vhodných uchazečů
Hlavními spojenci v budování silné značky zaměstnavatele jsou vaši angažovaní zaměstnanci. Když o vaší společnosti hovoří v dobrém, přirozeně formují její lákavý obraz v očích ostatních a pomáhají tak přitahovat ty pravé talenty.
Stabilní a perspektivní firma
Firma, která má nadšené a motivované zaměstnance, dokáže efektivně pracovat a dodávat vynikající produkty či služby. To vede k získání řady spokojených zákazníků a nových zakázek. A s pověstí, která přitahuje talenty, podnikání jenom pokvete.
Každá firma má značku zaměstnavatele.
Ano, i ta vaše.
Buďte ještě lepším zaměstnavatelem
Značka zaměstnavatele je vaše pověst na trhu práce. Říká, jaké je to být součástí vaší společnosti. Tato reputace působí jako magnet, který lidi přitahuje, nebo odráží. A to má přímý vliv na úspěch vašeho podnikání.
Proto je důležité, abyste na svou značku zaměstnavatele dbali. Jsme tady, abychom vám s tím pomohli.
Analýza současného stavu značky zaměstnavatele
Prozkoumáme, jak vaši firmu vidí stávající zaměstnanci a uchazeči o zaměstnání a určíme oblasti, na kterých je potřeba zapracovat.
Tvorba strategie budování značky zaměstnavatele
Vytvoříme ucelený plán, který zlepší vaši atraktivitu pro uchazeče, ale zároveň zvýší motivaci a zapojení vašich zaměstnanců.
Komunikace a řízení značky zaměstnavatele
Zajistíme, aby vaše jedinečné hodnoty a to, co vaše firma představuje, oslovily a inspirovaly vaše cílové publikum.
Atraktivní značka zaměstnavatele přirozeně láká ty pravé talenty. A když jsou ti praví lidé na správných místech, dělají tu nejlepší práci. Pamatujte na to a pečujte o vaši značku zaměstnavatele. Je to významná a dlouhodobá investice, která se vám ovšem bohatě vrátí.
Budujte svou značku zaměstnavatele
Vytváření atraktivní značky zaměstnavatele je běh na dlouhou trať. Je to vlastně nekonečný příběh. A upřímně, je to práce, kterou za vás nikdo neudělá.
Máme však dobré zprávy. Existují metody a nástroje, které vám tuto práci výrazně usnadní. A my vaše úsilí rádi podpoříme.
Probereme situaci
Začneme porozuměním vašemu současnému postavení na trhu práce, abychom pochopili vaši motivaci k rozvoji značky zaměstnavatele.
Navrhneme postup
Ukážeme vám přehled možností, které budou reflektovat vaše potřeby a pomohou objevit, popsat a rozvíjet vaši značku zaměstnavatele.
Připravíme nabídku
Sestavíme nabídku, která bude uzpůsobena vašim potřebám a konkrétně popíše kroky směřující k rozvoji vaší značky zaměstnavatele.
Napište nám
Popište stručně vaši situaci a cíle. Ozveme se vám a všechno probereme.