Aktuální stav

Nezapsáno

Cena

Pro registrované

Začít

Určitě již víte, jak je pro firmu důležité budovat silnou značku na trhu práce. Než se ale budeme zabývat tím, co konkrétně je ta značka zaměstnavatele, jak ji budovat a řídit, měli bychom vědět, co vlastně termín “brand” – značka znamená a jak se dostal do dnešní významné pozice v marketingové komunikaci.

V tomto online kurzu se naučíte:

  • chápat značku uceleně a pochopit její smysl,
  • objevíte význam značky pro zákazníka,
  • a základy brand managementu.

Pro komunikaci s našimi lektory můžete využít prostor pro komentáře pod lekcí nebo tématem.

Photo by Ron Lach

Obsah kurzu (Kurz/u)

Značka a její příběh | 1 kvíz/y/ů (Kvíz)
Značka jako koncept | 1 kvíz/y/ů (Kvíz)
Brand management – řízení značky | 1 kvíz/y/ů (Kvíz)