Psychologická podstata employer brandingu

Psychologická podstata employer brandingu

Employer branding se často spojuje s kampaněmi, náborem, chytlavými slogany a pěknými fotografiemi lidí v tričku s logem firmy. Ve skutečnosti ale sahá mnohem hlouběji – až do světa emocí, motivací a lidské psychologie. Značka zaměstnavatele je totiž především o...

Klíčové trendy v EB v roce 2025

Klíčové trendy v EB v roce 2025

Sledujeme, co se děje ve světě employer brandingu, a vybíráme pro vás to nejdůležitější. Procházíme globální zdroje, mapujeme trendy a novinky a vše převádíme do stručného reportu, abyste měli rychlý přehled bez nutnosti procházet desítky zdrojů. Sdílíme inspiraci,...

Hlavní výzvy pro Employer branding v Česku

Hlavní výzvy pro Employer branding v Česku

Employer branding je dnes často slyšet. Firmy si uvědomují, že bez silné značky zaměstnavatele je těžké přitáhnout a udržet lidi. Vznikají kampaně, nové kariérní weby, příspěvky na sociálních sítích. To všechno je důležité, ale není to podstata. Podle naší zkušenosti...